Tuesday, July 15, 2014

Eleven months of Happiness!

                  Azi, 14 iulie avem fericire mare in casa papusa noastra face unsprezece luni! 
Avem fetita mare! Privesc in urma si poate fara ca sa imi dau prea bine seama pe alocuri, timpul a zburat pe neobservate. Am o alinare in casa, am un pui deja care imi spune frumosul "mam", zimbim, ne jucam, invatam sa mincam , sa desenam, casa e plina de jucarii si ori de cite ori incerc sa pun totul la loc in citeva clipe iarasi e totul cum a fost, asa cresc copii asa am crescut si noi. Insa sunt sigura ca peste putin timp,pentru ca zboara pe neobservate, nu o sa imi mai amintesc ca totul era cu susul in jos.
Una e important fetita sa fie santaoasa, noi o iubim si pentru noi ea este aerul, este viata noastra, este  viitorul nostru! Sa ne cresti mare puiu nostru!







No comments: