Tuesday, April 15, 2014

Beauty Tips: Paula’s Choice Products

                Cred ca unul din miile de lucruri frumoase pe care le are o femeie este si PARUL acesteia. La cum am culoare parului una deschisa (vopsit), am incercat nenumarate produse cu efect de tratament, regenerare, luciu etc. Pe linga mastile naturiste pe care le folosesc, de curind am achizitionat samponul si conditionerul de la  Paula Begoun- brandul Paula's Choise www.paulaschoice.com, vreau sa va zic ca sint foarte multumita de calitate, e asemeni unui medicament, la cum se zice ca medicamentul nu trebuie mirosit, vreau sa va zic ca pe linga efectele benefice pe care le poseda, are si un miros frumos. In  SUA, eu le-am procurat cu livrare gratis, plus la asta am obtinut pentru urmatoarea comanda -10% reducere. Pentru Republica Moldova faceti comanda pe site www.pasagera.ro. Este un site de unde am invatat multe!
            Eu recomand produsele lor, in scurt timp o sa cumpar un set pentru acnee, la cum am tenul problematic, revin cu noi pareri!





No comments: