Friday, April 4, 2014

O avere intreaga...

       Cum pentru noi, femeiile orice maruntis  este parca un motiv de bucurie, aici ma refer la lucrurile materiale. Vreau sa va arat citeva accesorii pe care le-am acumulat de acolo de unde stiam ca pot fi achizitionate. Da cum ma aflu pe un alt continent ma macina gindul nu cum, o sa pot lua eu bogatia asta  cu mine acasa, ca de fapt casa mea este acolo, acolo unde este familia mea,  acolo unde imi sunt bunicii...oamenii dragi.
       Numai sotul meu stie cit la "mornait"  sa imi cumpar t, pentru mine ele constituie o avere mare, desi casa in care locuim are un spatiu mic am luat si le-am tezaurizat in niste cutii, si cind deschis usa dulapului imi vine in minte gindul, cind o sa avem o casa, o sa rog sotul sa imi faca la etajul de sus o camera unde o sa pot sa imi tin toate dracariile. Pentru mine tot ceea ce se pastreaza si este in voga de-a lungul timpului este si la moda, ca de fapt moda  sintem noi, asa precum o simte sufletul si mintea noastra.
 Deci, o sa va  arat doar o parte din ceea ce am si aici sunt doar CERCEI.











































































































































































































































































Daca 300 itemi pot fi numiti o colectie, atunci eu o am.Am peste 350 perechi de cercei.

Astept cu Drag parerile voastre!
 Va multumesc!

No comments: